شرکت طراحی ما با حضور خود در بازار رقابتی طراحی لوگو، سعی در ارائه بهترین و حتی کمیاب ترین نوع خدمات میباشد. برای اطمینان از این موضوع میتوانید با کارفرمایان قبلی ما در ارتباط باشید. حتی شما میتوانید مزایای طراحی لوگو را، با شرکت های دیگر مقایسه کنید و تصمیم بگیرید! در این صفحه شما علاوه بر ثبت سفارش طراحی لوگو میتوانید نمونه کار های طراحی لوگو میشوفیک را مشاهده کنید.
طراحی لوگو یکی از بخش های ضروری هر کسب و کار است و همه کسب و کار ها برای بهتر دیده شدن و گسترش فعالیت خود، به لوگو نیاز دارند. به طور کلی طراحی لوگو باید به گونه ای باشد که با نگاه کردن به آن، تصویر کاملی از شرکت، محصول و یا فعالیت آن در ذهن مخاطب شکل بگیرد. در ادامه به توضیحات بیشتر در مورد ضرورت طراحی لوگو می پردازیم.
طراحی لوگو برای شخصی سازی و هویت برندها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در واقع لوگو تصویری از فعالیت و ماهیت شرکت را در ذهن مخاطب ایجاد می کند؛ همچنین طراحی لوگو حرفه ای، تصویری از ارزش های شرکت را در به مخاطب ارسال کرده و جلوه ای دیگر به سایر بخش های شرکت می بخشد. برخی از لوگو ها بدون هیچ نوشته و کلمه ای مفهوم خود را به مشتری می رساند؛ با این حال هنگامی که مصرف کنندگان با آن لوگو مواجه می شوند، محصول و یا خدمات آن را می شناسند. بنابراین لوگوهای حرفه ای علاوه بر جذاب بودن، به راحتی در ذهن نقش می بندند و پس از برقراری ارتباط موثر با مشتری آن را جذب می کند.
ما به دنبال ایده های نو برای طراحی لوگو شما هستیم. اگر دنبال ارزش هستید، جای درستی آمدهاید.
ما در ابتدا به صورت کامل کسب و کار و سازمان شما را بررسی میکنیم، سوالات و اطلاعاتی که برای طراحی لوگو نیاز خواهند شد را از شما خواهیم پرسید.
در مرحله بعدی ما با اطلاعاتی که در دست داریم شروع به طراحی اتود ها خواهیم کرد و اتود هایی که طراحی میشوند مستقیما به خود شما ارسال خواهند شد.
هر نوع تغییر و یا پیشنهادی که داشته باشید بر روی اتودهای لوگو اعمال خواهند شد.
همانطور که می دانید طراحی لوگو ممکن است در ابتدای کسب و کار ارزش چندانی نداشته باشد، اما با گذشت زمان، نحوه عملکرد و حسی که شرکت در مخاطبان خود ایجاد می کند، لوگو را دارای ارزش می کند.
انواع مختلفی از طراحی لوگو به صورت حرفه ای وجود دارد که با توجه به نوع شرکت و کسب و کار آنها مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به معرفی برخی از لوگوهای حرفه ای پرداخته ایم.
این نوع لوگو از ترکیب دو نوع لوگو تایپ و تصویری ایجاد شده است که طراحی آن سخت تر و وقت گیر تر از سایر لوگو هاست. دلیل آن هم طراحی دو نوع لوگو به صورت جداگانه و تلفیق آنها به صورت هماهنگ و مرتبط با یکدیگر است تا یک لوگو معنادار ایجاد شود.
یکی از سبک های طراحی لوگوی حرفه ای است که نشان دهنده نام تجاری شرکت است. این نوع لوگو علاوه بر رنگ و طرح خاص باید به گونه ای خوانا و متفاوت نیز باشد. در واقع لوگو تایپ بیانگر شخصیت برند شرکت است که گاه به صورت اختصاری نیز نوشته میشود.
لوگو تایپ یکی از سبک های طراحی لوگو حرفه ای است که نشان دهنده نام تجاری شرکت است. این نوع لوگو علاوه بر رنگ و طرح خاص باید به گونه ای خوانا و متفاوت و بصورت نوشتاری طراحی شود. در واقع لوگو تایپ بیانگر شخصیت برند شرکت است که گاه به صورت اختصاری نیز نوشته میشود.
این نوع لوگو بر قدرت خیال پردازی ذهن مخاطب تکیه می کند؛ طراحی لوگو مفهومی بسیار جالب است. زیرا ممکن است آنقدر واضح باشد که مخاطب با یک نگاه متوجه برند و معنای آن شود؛ اما ممکن است مبهم بوده و برای مخاطب ناشناخته باشد. توجه داشته باشید این نوع لوگو در عین سادگی و جذابیت باید دارای ابهام نیز باشد. به همین دلیل اغلب برای برند های چند منظوره، خدماتی و تکنولوژیکی کاربرد دارد.
این نوع لوگو هنگامی که لوگو تایپ، تصویری و مفهومی درون یک شکل هندسی قرار گیرند، ایجاد می شود. نکته قابل توجه در این طراحی، سادگی است که به عنوان هدف نهایی در نظر گرفته می شود. در واقع مقیاس پذیری در لوگو نشانه گذاری نوعی ضعف است. زیرا در صورت کوچک شدن مقیاس لوگو، عناصر داخل آن غیر قابل خواندن می شود.
استفاده از لوگوی چاپی روز به روز کمتر شده و لوگو پویا جای آن را می گیرد. لوگوی پویا نوعی دیگر از لوگوی حرفه ای است که می تواند حرکت کند و از یک شکل منسجم به اشکال دیگر تبدیل شود. لوگو پویا برای زمانی مناسب است که تصویر کاملی از استراتژی درونی و بیرونی یک سازمان داشته باشید. در این صورت می توانید بر اساس تصویر شرکت، بهترین لوگو را برای راحت به خاطر سپردن مخاطب طراحی کنید.
ما به کسب و کار شما زیبایی و کیفیت میبخشیم. اگر به کسب و کار خود ارزش قائل هستید جای درستی آمده اید.